تجلیل از خانواده شهید سنجری از شهدای مدافع وطن در سه شنبه های تکریم 

تجلیل از خانواده شهید سنجری از شهدای مدافع وطن در سه شنبه های تکریم 

تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۹
مجید خوبی زاده گفت: در هشتمین سه شنبه از طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور در منزل شهید مدافع وطن شهید فردین سنجری بنستانی، از پدر این شهید والا مقام تجلیل شد.

«مجید خوبی زاده» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: در هشتمین سه شنبه از طرح ملی سه شنبه های تکریم با حضور در منزل شهید مدافع وطن شهید فردین سنجری بنستانی، از پدر این شهید والا مقام تجلیل شد.

 

 

 



مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان بیان کرد: شهید سنجری، شهید مدافع وطن در سال ۱۳۶۷ در شهر جیرفت متولد شد و در سال ۱۳۹۷ در درگیری با اشرار مسلح و قاچاقچیان مواد مخدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

 

 

 



وی افزود: این شهید از عاشقان اباعبدالله الحسین علیه السلام بود و در ایام محرم در هیئت های عزاداری مداحی می کرد.

 

 

 

 



خوبی زاده ابراز کرد: بسیار خرسندیم امروز با اجرای طرح ملی سه شنبه های تکریم، سعادتی نصیب شد تا در منزل پدری شهید سنجری حضور یافته و از وی به دلیل تربیت چنین فرزندی تجلیل کنیم.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان اظهار کرد: همگی مدیون شهدا به خصوص شهدای مدافع وطن هستیم، زیرا آنان بزرگترین سرمایه خود یعنی جان شیرین شان را نثار آسایش مردم و برقراری امنیت کردند و شهید سنجری یکی از شهدای مدافع وطن است که لازم دیدیم در تداوم طرح ملی سه شنبه های تکریم با خانواده این شهید دیدار کرده و از آنها تجلیل کنیم.

 

وی بیان کرد: برنامه این هفته سه شنبه های تکریم با هماهنگی کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام با خانواده این شهید و با حضور مسئول حراست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان، امام جماعت و مسئول کانون فرهنگی هنری امام علی علیه السلام شهر جیرفت انجام شد.

خوبی زاده در خاتمه عنوان کرد: در پایان این دیدار با اعطای هدایایی از سوی ستاد هماهنگی کانون های مساجد جنوب کرمان از پدر شهید فردین سنجری بنستانی تجلیل شد.

پایان پیام/ 586